Wersje językowe
Zwroty i odstąpenie od umowy

W matelsklep.pl mają Państwo 14 dni na zwrot i aż 28 dni łącznie:

-14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny

-14 dni na zwrot towaru i odesłanie go na adres sklepu.

Łącznie mają Państwo aż 28 dni na bezproblemowy zwrot towaru, lub ewentualną wymianę na inny produkt. 

O szczegóły prosimy pytać sprzedawców pod numerem telefonu 17 242 64 04

Formuła i proces zwrotu określona jest poniżej:

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

I. Informacja dla konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość

Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni od odbioru paczki bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie może zostać przesłane:
  • pisemnie na adres: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ,,MATEL'' ul.Spółdzielcza 8, 37-300 Leżajsk
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: hurt.matel@gmail.com
 W przypadku zawarcia umowy na odległość, konsumentowi przysługuje prawo do obejrzenia i sprawdzenia towaru, na takich samych zasadach, jakby dokonywał zakupu w sklepie stacjonarnym. Jeśli jednak zwracany towar nosi ślady użytkowania, wykraczające poza standardowe sprawdzenie produktu, sprzedający może wymagać od konsumenta proporcjonalnego pokrycia strat. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będącej wynikiem korzystania z towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
 
II. Formularz odstąpienia od umowy
 
Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta lub  Kliknij i pobierz formularz.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni od otrzymania przesyłki. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy zobowiązuje go do odesłania produktu na własny koszt.  Zgodnie z ustawą sprzedający musi zwrócić konsumentowi kwotę odpowiadającą najtańszemu sposobowi dostawy obowiązującemu w tym sklepie internetowym. Jeśli więc klient wybrał droższą dostawę kurierem, a była możliwość wysłania produktu tańszą przesyłką pocztową, konsument który odstępuje od zawartej umowy, może oczekiwać zwrotu kwoty za tańszy sposób dostawy.
 
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy na konto bankowe podane przez Państwa w formularzu odstąpienia od umowy lub w inny ustalony wspólnie sposób. Zwrot kosztów za zwracany towar zostanie dokonany natychmiast po dotarciu przesyłki do nas.
 

III. W celu odstąpienia od umowy postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1.  Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem 14 dni od daty odbioru przesyłki - pisemnie lub mailowo. W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

2. Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu

 

 Wypełnij formularz odstąpienia od umowy i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres, e-mail, nr telefonu, numer konta bankowego (na, na które należy zwrócić pieniądze), datę zawarcia umowy (odebrania przesyłki), numer zamówienia.

3. Odesłanie produktu

koszyk_zamówienia.png

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub paragonem.

4. Wysyłka

 

 

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ,,MATEL''

ul.Spółdzielcza 8

37-300 Leżajsk

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl